UN RECICLATGE RODÓ…
Obligar els fabricants a afegir a cada producte un distintiu (rodona amb el color de cada contenidor) per identificar ràpidament a quin contenidor s’ha de llençar.
ALBINYANA – Joan Perucho – 6è
SI RECICLEM, GUANYEM!
Organitzar un concurs radiofònic per a nens i nenes perquè puguin aprendre de forma divertida on s’ha de llençar cada residu. Premis: abonament a la piscina municipal, entrades a Port Aventura, entrades de cinema, etc.
BELLVEI – La Muntanyeta – 6è A
JOC DE RECICLATGE. “RECICLES AMB MI?”
Proposen un joc tipus l’oca. Fàcil i divertit. Cada cinc caselles n’hi ha una en què, si caus, has de respondre a una pregunta sobre reciclatge. En lloc d’oques hi ha contenidors.
BONASTRE – L’Estel – 6è
RECICLAR COM PERQUÈ
Xerrades informatives anunciades a través de fullets i la televisió. En cada xerrada es donaran bosses per reciclar.
EL VENDRELL – Marta Mata – 6è A
S’HA ACABAT NO RECICLAR!
Posar instruccions clares a partir d’imatges o recursos gràfics molt visuals als contenidors per saber què hi podem llençar i què no. També incorporar-hi instruccions en braille.
COMA-RUGA. EL VENDRELL – Els Secallets – 6è
FACILITAR EL RECICLATGE
Convèncer fabricants que posin en envasos i altres productes imatges visibles que permetin als consumidors identificar a quin contenidor cal llençar el residu.
EL VENDRELL – Àngels Garriga – 6è B
CONTENIDORS CLARS
Personalitzar els contenidors amb imatges de què s’hi ha de posar perquè la gent no tingui dubtes.
EL VENDRELL – Garbi – 6è
RECICLEM AMB VISTA
Escriure a cada contenidor en sistema braille el tipus de deixalles que s’hi ha de posar.
SANTA OLIVA – La Parellada – 6è A